Reklamace

Reklamační řád

Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

M2trade s.r.o. (a dále jen “prodávající”), se sídlem Jateční 540/4, Praha 7, 170 00, stanoví pro případ reklamace vad zboží a servisních služeb provedených na věci, která je majetkem kupujícího (dále jen „zboží“ a „oprava“), následující postup:

I.

Záruka na jakost, záruční lhůta

Prodávající poskytuje záruční lhůtu na zboží v délce, která vychází ze záruční lhůty poskytované výrobcem a je uvedena v záručním listu nebo prodejním dokladu, které jsou nedílnou součástí dodávky zboží. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží kupujícím, a pokud kupující zboží neodebere v dohodnutý den, začíná záruka plynout dnem vystavení předávacího protokolu. Do záruční doby se nepočítá doba, která uplyne od uplatnění reklamace do jejího vyřízení. Záruční doba zboží opraveného, případně vyměněného v reklamačním řízení, dobíhá podle záruky původního zboží, přestože došlo při výměně zboží ke změně jeho sériového čísla.

II.

Jak uplatnit reklamaci zboží

Reklamaci je potřeba uplatnit písemně, a to buď na emailovou adresu dostal@m2trade.cz nebo na korespondenční adresu M2trade s.r.o. Čs. armády 1516, Žamberk 56401. K reklamaci je potřeba předložit daňový doklad-fakturu popř. záruční list aj. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. U opakovaných reklamací (vícenásobné vady nebo 3 stejné závady.) může zákazník žádat výměnu zboží za nové nebo dobropis a prodávající je povinen mu vyhovět.

III.

Vyřízení reklamace

V případě vzniku vady na zboží, která není způsobena zákazníkem ( jako je mechanické poškození, úmyslný zásah apod.) v záruční době má kupující nárok na bezplatnou opravu zboží. Pokud se na zboží vyskytnou vícenásobné vady nebo opakovaně po sobě 3 stejné závady nebo čtyři různé má kupující nárok u svého prodejce/dodavatele k odstoupení od kupní smlouvy. Reklamace bude vyřízena v případě fyzické osoby v zákonně lhůtě 30 dnů.

Záruka se nevztahuje na vady zboží vzniklé:

  • Užitím výrobku s rozporu s návodem
  • používáním zboží v pracovních podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy 
  • nadměrným zatěžováním zboží nebo používáním zboží způsobem, který je v rozporu s návodem

či obecnými zásadami výrobce

  • neodbornou instalací, neodborným obsluhováním či zanedbanou péčí o zboží
  • zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN, nebo na jiné napětí, než je uvedeno na štítku výrobku.
  • meteorologickými vlivy (především po zásahu blesku apod.).
  • opotřebením produktu

 

IV.

Škoda vzniklá přepravou zboží

Při řešení škod vzniklých přepravou je třeba postupovat podle platných obchodních podmínek přepravce. Pokud při převzetí-prohlídce kupující zjistí mechanické poškození zboží, musí bez odkladu kontaktovat přepravce a sepsat s ním (i dodatečně) zápis o škodě. Následně kontaktuje pobočku, kde byla doprava realizována a která mu zboží odeslala, a kde bude reklamace zboží na základě zápisu o škodě dále řešena.

V.

Závěrečné ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení